Twój punkt odbioru

Dodatkowa gama usług w Państwa firmie przyciągnie nowych klientów, którzy wcześniej zmuszeni byli dostarczać obuwie i odzież do naprawy w odległej od miejsca zamieszkania lokalizacji.

Jak miałaby wyglądać nasza współpraca? To proste.
Informują Państwo swoich klientów o nowej usłudze, np. poprzez naklejenie napisu „SZEWC” na witrynie sklepu. W wyznaczonych wcześniej dniach (zazwyczaj 2 razy w tygodniu) nasz kierowca odbiera obuwie/odzież do naprawy, które odwozimy Państwu po dokonaniu napraw. Dostarczamy poglądowe cenniki oraz niezbędne informacje przy kwalifikowaniu i wycenie naprawy dla klienta.

Kalendarz

Wrzesień 2017
P W Ś C P S N
« Lut    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

CopyRights ©

Zamieszczone w witrynie treści (znaki firmowe, fotografie, teksty) są wyłączną własnością firmy CENTERSERWIS. Kopiowanie wspomnianych wyżej treści, bez zgody właściciela jest surowo zabronione.